YLEISTÄ
Kurssille osallistuvan koiran pitää
- olla terve
- olla rokotettu
- mielellään olla vakuutettu, asiakas vastaa itse kaikista mahdollisista vahingoista
Omistaja on vastuussa koirastaan myös kurssin aikana. Koulu
- pidättää oikeuden muuttaa kurssin aikataulua
- pidättää oikeuden vaihtaa kouluttajaa
- tehdä muutoksia kurssin sisältöihin
- ilmoittaa aina muutoksista asiakkaalle.
Asiakas voi perua osallistumisensa, jos koulun tekemät muutokset tekevät kurssille osallistumisen
hänelle mahdottomaksi.
KURSSIN/koulutuksen PERUMISKÄYTÄNNÖT
- Asiakas voi perua tai vaihtaa kurssin, jos tämä tehdään 21 vrk ennen kurssin alkua. Kurssimaksu palautetaan tällöin kokonaisuudessaan.
- Perimme 50% kurssimaksusta, jos kurssi perutaan alle 21 vrk ennen kurssin alkua.
- Perimme kurssimaksun kokonaisuudessaan, jos asiakas peruu koulutuksen 14vrk ennen koulutusta tai koulutustapahtuman alkamisen jälkeen tai ei saavu paikalle. Mikäli koira tai ohjaaja ovat sairastuneet vakavasti, käytämme harkintaa peruutusehtojen osalta.
- Kaikki peruutukset pitää tehdä kirjallisesti. Peruminen pitää tehdä sähköpostitse: info@koirakallio.fi . Saat kuittauksen, kun peruutus on tehty.
- Kurssia ei voi perua jättämällä laskun maksamatta.
JONOON ILMOITTAUTUMINEN
Jonoon ilmoittautuminen ei ole suoranaisesti sitova, mutta peruutuksesta tulee ilmoittaa. Mikäli saat paikan jonon kautta, mutta et halua ottaa
paikkaa vastaan, ilmoitathan siitä meille 48h sisällä. Muutoin jonotus paikka muuttuu sitovaksi. Jos olet ilmoittautunut sekä jonoon, että myöhemmin järjestettävälle kurssille, ja
saat kurssipaikan jonon kautta, muistathan perua toisen kurssi-ilmoittautumisen, jos jono paikan
saamisen vuoksi et aio osallistua sille.
KURSSIN MAKSAMISKÄYTÄNNÖT
Kurssimaksun eräpäivä on aina laskussasi jonka saat erikseen omana sähköpostina. Ethän maksa suoraan varauksen yhteydessä tulevaa laskua (tilinumero uupuu). Lähetetyistä huomautuslaskuista perimme muistutusmaksu 5€ jos laskua ei ole maksettu
eräpäivään mennessä. Jos laskua ei ole edelleenkään maksettu, lähetämme vielä toisen huomautuslaskun, (muistutusmaksu 5€), minkä jälkeen siirrämme laskun perintään. Reklamaatiot laskuun on tehtävä ennen
laskun eräpäivää.
ERIMIELISYYDET
Mahdollisissa riita tapauksissa asiat pyritään ratkomaan neuvottelemalla. Jos erimielisyyttä ei saada
ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian
kuluttajariitalautakunnan (
www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä
maistraattien kuluttajaneuvontaan (
www.kuluttajaneuvonta.fi)